maanantai 7. joulukuuta 2020

 

Valitan, että kaikki kuvat ovat postauksessa n. kolme kertaa. Vähän vain erinlaisina. 

Minun piti valita aina paras kuva ja poistaa muut.

Mutta on niin kauan kun olen ollut täällä viimeksi,

että tämä ohjelma on vähän muuttunut, enkä osannutkaan poistaa kuvia.

Jos tiedät mistä näitä kuvia poistetaan, kerro ihmeessä.































































































































































4 kommenttia:

  1. No hei, pitkästä aikaa. Kiva, kun laitoit kuvia.
    Ne olikin taas upeita. Olet paljon lisännyt nukkekotiin kaikenlaista.
    Saadaanko vielä kuulla tarinaa heistä.
    Mukavaa tiistai-iltaa sinne.

    VastaaPoista
  2. Heippa sinnekkin.Paljon olen ostanut nukkekotiin kaikenlaista, mutta aika vähä on tullut laitettua tavaroita nukkekoteihin. Tarinoista en osaa sanoa oikein mitään. Minulla on leikattu selkä viimekuun 13. pv kolmannen kerran. Nyt kaikki voimat menee kuntoutumiseen, mutta katsotaan sitten jatkossa. Mukavaa iltaa sinnekkin.

    VastaaPoista
  3. Hurmaavia kuvia. Nukkekotisi on kiehtova.
    Viime postauksestasi on jo aikaa, lienet jo täysin kunnossa ja selkä kuin joskus ennen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon Sirpa.
      Valitettavasti selkäni ei ole niin hyvä kuin ennen.
      Mutta ei se tätä nukkekoteilua haittaa.
      Mutta kevät töitä ulkona se haittaa. Se on harmi.
      Mutta kyllä minä alan laittaa silti pihakuvia Aurinkokujalla blogin puolelle.

      Poista